Helgen

Helgen har varit riktigt bra! På fredagen blev det en lång festkväll/natt. Började hos Sara med massa människor, drog sedan vidare till någon i dalen, vet inte vem vi var hos? och sen avslutade vi med en tripp till Karlstad för att käka på Mcdonalds. Knäpp, jag gillar inte ens den maten men. Haha. Kom hem halv 7 på morgonen iaf.

Lördan spenderade jag hos min kusin :) Vi åt pizza, kollade på körslaget och även en film innan vi båda slocknade. Mysigt.

Igår åkte jag hem till Karlstad igen, hjälpte Felicia att städa ur lägenheten lite nu inför flytten oså.

Nu sitter jag och Louise på praktiken. Väntar på att en kille som jobbar här ska komma tillbaka från vart han nu är och hjälpa oss att spela in vårt inslag :) Hoppas de blir bra. Senare idag blir det power-yoga och en promenad med Feli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0