Helgen

Denna helg har varit väldigt trevlig. Fredag blev bara en slapp vara-för-mig-självdag :) Såna behövs lite då och då. Efter att ha sovit ut ordentligen så tog jag igår 2-bussen till Grums för att förvandla mig till en disneyfigur. Emma har flyttat till Grums för nån månad sen och skulle ha inflyttningsfest. Därav disneyfiguren, hon hade maskerad med disneytema alltså! Jag bestämde mig för Tingeling, det var ganska enkelt så. Gjorde oss klara hos Louise och gick sedan iväg till Emma.  En väldigt bra kväll måste jag säga!

Idag har jag varit rätt seg. Tog bussen hem till Karlstad vid 2, ville vara ute i solen när jag kom hit men visste fan inte vad jag skulle hitta på helt ensam, såna här dagar saknar man en balkong eller bakgård :( Jaja, jag roade mig bäst ja kunde, sen runt 7 kom Kenny till Karlstad så då gick jag till honom och kolla på Sunes sommar. Haha.

Nu ska jag bädda ner mig och somna till Wallander - hemligheten.

Jag, Jocke, André, Louise, Erika och Mansi.

Mulan och Tingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0