Helg!

Ännu en liten svacka i bloggandet. Men så blir det ibland när man har annat för sig :)

På fredan hände inte speciellt mycket, körde riktig storstädning hemma i lägenheten när vi hade slutat för dagen. Det behövdes verkligen. Jag älskar verkligen när allt är färdigstädat och klart. Det är så himla fint och fräscht då.

Igår tog jag bussen till Grums vid fem för att spendera kvällen hos Sofia med lite folk från både Grums och Arvika. Kvällen blev riktigt lyckad tyckte jag, hade kul och mina fina vänner var här :) Sov kvar hos Sofia och nu sitter jag hemma hos henne helt själv. Hon stack iväg på hennes kusins (tror de) konfirmation förut. Under tiden har ja städat undan lite i köket åt henne och strax ska jag hoppa in i duschen tänkte jag. Chili (hennes hund) ligger här bredvid och nästan sover också ;)

Tar två bussen till stan och senare kanske det blir en liten promenad ;)

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0