Halva veckan har gått

Okej, jag är dålig jag vet. Jag skippade träningen igår trots allt. Vädret blev dåligt, de blev lite småkallt och ja blev då inte så sugen på att dra iväg. Därför unnade jag mig en eftermiddag hemma med en chokladkaka. Men det var inte bara mys, även lite plugg hanns med.

Jag tog sedan 8-bussen mot Grums och Sofia hoppade på vid Tingvallahallarna. Vi hann inte mycket mer än att kolla på Desperate Housewives och snacka lite innan i alla fall jag somnade, haha!

Sitter på Karlstads nya radio nu. Jag och Louise har ringt runt till olika glassföretag för att se om de vill sponsra vårt glasstest. Nu slutar vi om några minuter så jag ska ta och plocka ihop nu och sen ge mig iväg :)

Idag blir det spinning i 30 min för min del och ikväll tar ja bussen in till stan för att möta upp Louise och sen promenerar vi hem till mig. Sällskap över natten är inte fel :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: * Em

Tja :) Allt bra med dig idag?

2010-05-05 @ 16:41:50
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0