Grums

Har spenderat två nätter i Grums nu, det är därför jag inte har bloggat. Följde med Louise hem på onsdan, vi gick lite på stan innan och kollade efter lite kläder att ha på lördag (Emma ska ha inflyttningsfest, en maskeradfest med temat disney). Vi måste alltså klä ut oss till någon rolig figur. Vi ändrade oss flera gånger men tillslut valde jag Tingeling och Louise ska va Mulan. Måste ju va hyfsat enkelt också för har ingen lust att lägga ut hur mycket pengar som helst.

Idag var också sista dagen på Karlstads Nya Radio. Vi har haft mycket roligt där faktiskt, denna vecka var vi med i radion två gånger, vi gjorde glasstest så vi fick presentera alla glassar. Herregud vad vi har käkat denna vecka. Vi måste ha dragit i oss minst 20 glassar alltså. Men vi klagar inte när alla är gratis!

 

Köpte även en klänning från bikbok igår som jag tänkte ha på min födelsedag som är om ca 1 och ½ vecka. Vi ska ju ut på ankan då. Jag har ju turen att fylla den 2 juni på onsdagen då det är 18 år där. Så då blir det kalas! Blev riktigt kär i denna klänningen iaf, så somrig och fin. 299:- kostade den. Hämtade också ut mitt hm paket förut. Hade beställt en bikini, en klänning och ett halsband. Nu ska jag planera va min dag ska bestå av! ha en fortsatt bra fredag!

 



Kommentarer
Postat av: Jack

Schyst sommarklänning!

Du verkar sjukt taggad till onsdagen, kommer bli kanoners! :D

2010-05-21 @ 21:10:54
URL: http://jbwebb.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0