Eftermiddan

Det blev ingen step idag, den var inställd och istället var det Aerobics och jag var inte så sugen på det. Istället tog jag mig en powerwalk på en dryg timme nyss :) De va superskönt, då fick jag vara ute i de fina vädret också. Gick till sundsta och runt sundstatjärn och sen tillbaks hit :)

Har glömt att berätta att jag har fått sommarjobb också! De va på tiden, dock är det kanske inte det bästa sommarjobbet men man tjänar hyfsat iaf och det är ganska slappt. Jordgubbsförsäljare ska jag vara! Jag fick jobb på samma ställe som Felicia :) Och även Elin ska jobba där. Så jag ska sitta i Karlstads centrum och sälja jordgubbar till sommaren!

Nu ska jag ta och titta på tv lite, eller om jag sätter på ett avsnitt Grey's Anatomy. Fårse. Ha en fortsatt bra kväll!

Bilder från idag:
Såhär proppfull är frysen på praktiken. Snacka om att vi har glass! haha :D

Lilla Ebba la sig på min väska och sov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0