Bra dag

Dagen idag har varit riktigt bra!! Vi slutade i skolan halv 12, haha. Löjligt tidigt, men skönt var det för idag har det varit kanon väder :) Vi åkte in till stan direkt, köpte oss varsin glass, provade nya Solero Pineapple som var riktigt god, och sen gick vi raka vägen till Pråmen och la oss där. Låg där rätt länge, solade. Tillslut blev det så varmt så vi tog av oss byxorna och låg men dom över trosorna. Kändes lite dumt att visa trosorna så de fick ligga över ;) Underbart med sol iaf.

Nu regnar det tyvärr ute och enligt yr.no ska de regna imorn också. Tråkigt, men jaja. Ska passa på att träna imorn tror jag :) Idag skippade ja träningen för jag är fortfarande lite förkyld. Tänkte att ja skulle bli helt frisk någon gång!

Har städat och tvättat hela eftermiddag/kvällen
så nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng och titta på Dum & Dummare som går på 9:an. Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0