Sliten

Passet kändes ordentligt kan jag lova, men jääävlar så skönt det är att träna :) Så man blir sådär riktigt svett, det är då man känner att man har tränat på riktigt. Passen är så mycket roligare än att träna själv i gymmet, ja får inte riktigt ut något av de.

Imorrn har vi andra delen i nationella proven i engelska direkt på morgonen. Förhoppningsvis är den klar runt 11 och då har vi inga fler lektioner. Då går vi och käkar och sen kör jag, Felicia och Siri först spinning i en halvtimme och sen core i en halvtimme direkt efter. Härligt :) Klockan 2 hoppar jag på bussen till Hagfors.

Nu ska jag läsa lite i boken och sen sova, GODNATT.

Kommentarer
Postat av: helena

okej, men vad menar du då ?

2010-03-26 @ 14:26:57
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0