Ops

Höll på att glömma bort att uppdatera idag! Kanske är för att det inte riktigt har hänt så mycket? Nåja..

Jobbig förmiddag med två lektioner framför datorn skrivandes. Först inför NP i svenska och sedan Textkommunikation. Eftermiddagen bestod bara av medieproduktion.

Efter skolan var jag rätt slut i kroppen,
hade träningsvärk efter igår (eller i förrgår) men jag bestämde mig ändå för att köra ett gympass. Jag hade ingenting planerat idag så jag skulle ändå bara ändra mig om jag hade åkt hem direkt.

Rätt hade jag, efteråt var det jätteskönt, även om jag körde ett väldigt kort pass idag. Det var mycket folk på gymmet och då är det inte lika kul.

Har bara legat i sängen och tittat på Desperate Housewives efter att jag kom hem och oj va tiden kan gå fort då. Nu har jag suttit och pillat med mitt cv och personliga brev en stund. Måste få det klart så jag kan söka lite sommarjobb. Snart är ju tiden ute för det :O

Nu ska jag sätta på ett sista avsnitt dh och sen sova.
Imorgon ska vi vara på universitetet hela dagen. Det ska tydligen vara massa montrar med olika UF-företag. Kul, ja funderar ju själv på det så :) Att starta något företag som projektarbete alltså. Vi får se!

Godnatt!

Älskade program!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0