Metaltown

Nya band har kommit ut till Metaltown nu också. Det var inga fler jättestora band just nu men det var fyra stycken som jag känner igen bara genom namnen. Kan ju vara så att jag har hört dom andra också :) De nya banden är i alla fall:
  • Amon Amarth (S)
  • Coheed & Cambria (US)
  • Garcia plays kyuss (US)
  • Hatebreed (US)
  • 69 eyes (FI)
  • Brian "Head" Welch (US)
  • Adept (S)
  • Raunchy (DK)
  • Between The Buried And Me (US)
  • Antichrist (S)
Jag känner igen Amon Amarth, Coheed & Cambria, 96 eyes och Adept. Kanske känner igen Antichrist också. Ska lyssna lite på vad de är för musik nu tänkte jag.

Hoppas att det kommer nåt mer stjärnband som är riktigt värt att se! Men det är ju redan nu värt att åka dit i alla fall. In Flames, Bullet For My Valentine och Sonic Syndicate gör det såå värt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0