Gravid?

Hela dagen idag har jag haft en jobbig känsla. Inatt drömde jag nämligen att jag var gravid! I framtiden tror jag det kommer vara något av det bästa jag varit med om, men i denna drömmen var det hemskt.

Jag fick inte reda på att jag var gravid förens samma vecka jag skulle få barnet och jag var så himla nervös inför förlossningen. Jag var så nervös så jag spydde flera gånger för att jag var så rädd att värkarna skulle börja osv. Barnet hade ingen pappa heller utan hade kommit till helt magiskt på något sätt, haha.

Haha hemskt det låter.. men det var verkligen en jobbig känsla. Det var som att jag gick och väntade på min egen avrättning. Så hemsk kändes det i drömmen :O Läskigt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0