Första sportlovsdagen

Idag är första dagen på sportlovet. Den har spenderats tillsammans med Josse och Jossi. Imorse låg jag kvar och drog mig i sängen till kanske halv ett, tittade lite på Desperate Housewives. Sen gick jag upp, klädde på mig och gick till Josse där Jossi var. Först satt vi bara och pratade ett tag och senare åkte vi in till Hagfors och fikade på det "nya" cafét. Jag hade inte varit där än så :)

Nu har jag suttit och pillat lite med en design som skulle göras, men nu krånglade lösenordet och inloggningen så det får fixas en annan dag.

På schemat ikväll står det mat och film tillsammans med pappa. Så nu ska jag gå ner till han!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0