En RIKTIG slappdag

Idag har det verkligen varit en riktig slappdag. Har knappt varit utanför dörren, förutom när jag var nere och handlade förut idag. Annars har jag legat i sängen heeela dagen. Har tittar på film och säkert 6-7 avsnitt av Desperate Housewives. Haha, känns gött! Unnade mig även lite chips och dipp när jag handlade. De sitter jag och smaskar på nu, gott!

Imorrn blir en riktigt go dag.
Ska till tandläkaren halv 12, så jag går inte på första lektionen. Visserligen slutar den halv 12, men den börjar halv 11 så jag hinner vara där en halvtimme eller nåt bara så ja skiter i den. Sen har vi idrott efter lunchen och sen slutar vi två. Då åker jag till Grums där jag ska börja min resa mot att bli blond! Härligt! Spenderar sen natten hos Sofia :)

Nu ska jag titta på Johan Falk, ha de bäst!


Snart är jag blond igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0