Wow

Shit vilken vecka det har varit, vart tog bloggen vägen? jag har inte haft tid :)

På onsdagen fyllde jag äntligen 18!! Först var det skolan till tre, och efter det hem till mig en sväng innan vi satte oss på bussen in mot stan. Väl på bussen så drar tjejerna fram en tröja och binder runt mina ögon, härligt att sitta bland alla folk utan att se, haha! Sen gick vi av bussen och jag hade tillräckligt med lokalsinne för att fatta att Sofia gick runt med mig inne på mitticity, än en gång väldigt härligt att gå runt där med ögonbindel, snygg, haha. Sen virra ja bort mig och hon fortsatte gå med mig, sen tar hon tillslut av mig bindeln och då sitter Felicia, Malin, Emma, Louise och Sofia och sjunger för mig på Score's uteservering. Så de var bara att luta sig tillbaka och beställa mat och en öl(!) gratis. Sedan fick jag ett kort där de stod att ja skulle få en Sodastreamer av allihop, tack så mycket igen tjejer! Kvällen spenderades på Ankan, skitkul, dock vare mycket folk, nästan för mycket! Och varmt som en bastu också, fick panik några gånger.

Resten av vecka har också varit riktigt lyckad, Felicia fyllde år på fredag så jag var med ut på Score men ja drack bara vatten, haha. Lördag spenderades i skogen me Felicia och Malin och några grabbar.

Nu sitter jag, Felicia, Emma och Louise i skolan och pluggar. Har bara en uppgift kvar att göra och det är en reflektion i idrotten, så den kirrar jag imorn. Sommarlov på onsdag!!!!

Jag skulle egentligen har dragit på den stora studentfesten på Nöjes på torsdag, men jag vettefan om jag är så sugen, dyrt är det också och jag längtar faktiskt hem till Hagforsbrudarna lite me. Så ja tror ja skippar de och drar hem till Hagfors på onsdag eller torsdag. Jossi fyller ju faktiskt 18 nu på torsdag så ja kan ju vara med dom :)

Kommer bilder från veckan senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0