LÅÅÅÅNGT inlägg

Slänger in ett inlägg nu som sammanfattar de senaste som hänt. Som sagt, bloggen har sommarlov, kommer in något inlägg då och då :)

Sist jag skrev var jag hemma i Hagfors,
vi kollade speedway och jag umgicks me lite kompisar, på torsdagen den 17 juni åkte jag till Karlstad, fixade en massa grejer i stan, sen hem och packade och sen till Grums. Där firade vi Louise som fyllde 18. Grattis igen gumman. Underbart väder var det och vi blev bjudna på pastasallad och sen gick vi alla ner till Lassehall och badade!

Dagen efter gick vi upp svintidigt allihop och klockan 6 tog vi bussen ner till station för att vänta på vårt tåg till göteborg som gick klockan halv 7. Väl framme i götet gick vi runt lite på stan en sväng innan vi begav oss till Liseberg vid 1. Hade en superbra dag där förutom att vi blev besvikna på att det var 20-årsgräns på alkohol där inne, vi som hade planerat en god middag på tyrolen med öl. Jaja, vi gick från liseberg rätt tidigt och begav oss till en annan uteservering där vi käkade äckligt god men rätt dyr mat och till det fick vi vår öl! På kvällen skulle vi alla ha festat asset, men jag och Louise blev sjuka.. Min hals fuckade sig rejält så det kändes som när jag var nyopererad, alltså kunde jag inte dricka en droppe, fick inte ner något. Men vi följde i alla fall med ut och var sällskap, men alla åkte hem vid 12.

Dagen efter var det äntligen dags för METALTOWN!! Rätt tråkigt att det började spöregna när vi skulle dit, vi köpte paraplyer som vi sedan fick slänga när vi skulle gå in, så då köpte vi istället supersnygga regnponchos som vi satt i. Men vädret växlade och de kom bara några få små regnskurer när vi satt i öltältet. Under spelningarna så var det fint! Idag mådde både jag och Louise bättre så efteråt var jag till och med taggad på att dra ut, men klockan var mycket så vi kände att det var ganska onödigt, och när vi väl kom till hotellet så kände jag hur trött jag egentligen var. Så det blev sängen ganska fort. Måste bara säga att ni ska akta er för 29-åriga killar på metaltown, de kan överraska... uu.

 

Sen blev det massa shopping och sedan hemfärd på söndagen.

Under vecka som kom
efter det så tog jag det hyfsta lugnt. Jag och Felicia var ute på sjön med Jonas en dag, Jag och Feli var också med när hennes syrra tatuerade sig och vi beställde själva tatueringstid! Den 6 juli är det dags! Alltså snart :D Jag sov hos Emma en dag också!

Sen kom ju midsommar. Då var jag i Grums med tjejerna. Vi åkte till Elin där vi allihopa käkade underbart god mat och sedan spenderade kvällen ute på verandan, fler folk kom efter en stund och kvällen var riktigt trevlig!

 

Efter midsommar stannade jag kvar i Grums. Jag åkte till Sofia och vi var iväg till hennes sommarstuga en natt, himla skönt faktiskt. Där badade vi, åkte fyrhjuling, solade i massor och käkade god mat!
Nu befinner jag mig åter i Hagfors, kom hit igår och under kvällen hände inte mycket. Jag och pappa tog en cykeltur, satte oss på bryggan och delade på en öl och sen blev det hem och sova.

Nu idag regnar det men jag ska i alla fall spendera dagen tillsammans med Josse och Emmö! Trevligt. Fårse vad vi hittar på en sådan grå dag!

Nu jävlar har jag skrivit, så nu ska jag klä på mig och göra mig klar, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan du inte berätta hur du fixade ditt hår som du hade på midsommar? Så sjukt fint! :)

2010-08-09 @ 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0