Back home

Idag är det dags att dra sig hem till Karlstad. Har varit i Hagfors sen i tisdags nu och det har varit en mycket bra vecka!

Igår åkte jag, Emma, Emma och Josse till Rådastrand på förmiddan och var där ändå till klockan 5 ungefär. En helt underbart vacker dag så det blev mycket bad och sol. Jordgubbar, baugetter och godis hade vi också packat ner ;) På kvällen blev det fest hos Sara som fyller arton för några dagar sedan! :) Grattis igen.

Vädret idag är lite tråkigare, regnet öser ner. Men jag ska sitta på en buss i två timmar strax så då gör det inget om de regnar!

Glömde föresten bort
att ja skulle vara i Hagfors under månadsskiftet, så innan jag åkte hem så glömde jag köpa ett nytt busskort, fan säger jag bara... Bussgods här är ju inte öppet nu, så jag får betala min jävla resa till Karlstad idag. Hur dyrt är inte de då? Bläää på deee...

Jaja, ska ta och packa
ihop alla mina grejer nu! Bjuder på lite bilder också från igår:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0