Taggad!

Åh, jag är så himla enormt grymt sugen och taggad på allt kul som komma hända detta året. Två av dem sakerna är Branäs och sedan antaligen Metaltown till sommaren. Fy fan va kul det ska bli. Branäs är inte långt ifrån nu. Vecka nio drar vi brudar + Jack och Pontus dit en weekend och har förbannat kul :)

Sen kommer ju älskade Metaltown. Åh, ja bara känner hur gärna jag vill ha sommar nu och stå och lyssna på underbar musik tillsammans med mina vänner. De 18 åren är fyllda då också så antaligen kanske vi då sitter med en kall öl i handen?

Dock är det inte bestämt om det blir Metaltown eller Sonisphere. Än så länge lockar inte banden som ska komma till Metaltown så mycket, Sonisphere är lite bättre, dock inte riktigt min musikstil rakt igenom. Jag hoppas att det kommer många bra till Metaltown. Än så länge är det bara 5 band. Det kommer fler. Min önskan är att Avenged Sevenfold kommer, herregud va de vore underbart. Och självklart om Disturbed skulle komma i år igen.

LÄNGTAR!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0