Igen och Igen

Verkar som att jag har valt att lägga bloggen åt sidan lite under lovet. Men det är inge fel med det. Under lovet ska man göra precis det man vill och inget annat. Därför har jag inte haft riktigt tid och lust att blogga.

Nyåret blev iallafall dunderbra tillslut. Felicia fick en lägenhet samma dag som nyåret som vi fixade iordning så gott det gick. Fina möblder fick hon med så de löste sig själv. Det var jag, Louise, Malin, Felicia å Sofia som var där. Vi lagade mat och gjorde oss fina. På tolvslaget korkade vi upp skumpa mitt på torget och hade kul! Tack för kvällen.

Igår åkte jag hem till hagfors. Behövde ändå åka hit innan skolan börjar så då  tyckte jag att det passade bra igår. Egentligen orkade inte jag, men men. Då slapp denna dagen blir förstörd av bussåkande, tänkte jag. Men istället sov jag till två idag. Illa. Haha.

Nu ska jag snart käka nåt och sen kanske träffa tjejerna ikväll :)

Ha en bra dag! / Ida

Kommentarer
Postat av: Anna

tjänar du pengar på din blogg?

2010-01-02 @ 20:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0