Can't be moved

Idag började skolan igen. Det var sådär. Jobbigt som fan att gå upp och vädret nuförtiden är ju helt sanslöst kallt. Det går inte att vara ute mer än 5 min innan hela kroppen är bedövad. Hur som helst, första lektionen var inställd så det var lite onödigt att åka dit, men vi hade en trevlig pratstund istället :) Sedan hade vi bara två lektioner kvar och dom gick fort.

Hela dagen har varit en slappdag för mig. Jag gjorde mig en tonfisksallad förut med lite bröd å vitlökssmör. Det var gott. Sen bestämde jag mig för att äntligen titta på "Män som hatar kvinnor". Den var helt okej. Har faktiskt blivit lite trött på deckare efter alla Beck och Wallander. Men denna var något extra.

Igår och i förrgår var jag föresten hemma hos Louise. Vi hade disney maraton. Tror vi tittade på över tio filmer sammanlagt. Bl.a. Törnrosa, Bambi, Mulan, Skönheten & Odjuret, Lejonkungen m.m.

Nu ska jag titta på filmen "The break-up" som börjar klockan 9 på trean :) Väldans va mycket film det har varit dessa dagar. Men ja gillar film.

/ Ida


Kommentarer
Postat av: angie

Hejhej! Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar eller 2! =)

2010-01-09 @ 00:05:34
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0