Bad day

Idag är det inte min dag, eller det är nog inte min vecka alls. Började med att jag tappade bort mina hörlurar imorse. Jippie, klantarsle som jag är. Många ha satt mig på dom och dragit ur dom ut telefonen. Satt och pratade med Evelina så jag hade dom inte i.

Skolan gick väl bra. Efter skolan fixade jag några ärenden på stan och åkte sedan hem trött i benen. Kommer fram till dörren för att låsa upp - inga nycklar. VAFAN! JÄVLA KLANTARSLE. Usch. De har väl ramlat ur någonstans på vägen hem från skolan eller när jag gick på stan. Ringde hyresvärden och hon skulle komma hem sju. Klockan var halv sex. Fanns inte så mycket att göra, ringde till Nils så jag fick komma dit en sväng iaf :) Snällt.

Nu är jag äntligen hemma och nu kan jag koppla av lite. Snart blir det att försöka sova men ska kika lite på American Pie som går på sexan :)

Hoppas dagen imorrn blir bättre! / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0