Återfunna

Fick mina nycklar tillbaks i skolan idag. Tydligen hade jag varit så enormt slarvig å glömt nyckeln i skåplåset :O En i klassen såg det iallafall och lämnade dom till läraren. Då blev jag glad.

Efter skolan idag gick jag, Sofia, Emma å Felicia hem till Felicia. Satt å pratade ett tag och sen gick vi å käkade på Burger king och sen tillbaks en sväng igen.

Nu har jag nyss diskat och packat, drar hem till Hagfors imorrn. De blir trevligt. Har tagit det lugnt sen nyår nu, det är gött. Fårse vad som händer under helgen.

Får lite panik ibland på killar också. Ibland saknar jag någon som fan, känns som att ja aldrig kommer hitta någon som passar mig om jag känner som jag gör nu. Totalförändrad har jag blivit, inte bra. Men samtidigt äre så jäävla gött å vara singel. Orkar inte med kärlekstrassel och att man ska bli besviken.

Jag lever livet med mina vänner ett tag istället ;) TJOHO / Ida

Jag, Felicia å Malin hemma hos Denise i somras. Då var vi bruna må jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0