Resan

Resan till Göteborg igår var helt okej. Resan dit gick bra då tåget åkte i tid och var försenat bara 20 min när vi kom fram. Vädret i Göteborg var en stor hit! 5+ och strålande sol. Då saknade man skinnjackan kan jag lova!

Vi tog spårvagnen till Röhsska Museet där det var massa utställningar om design. Jag, Sofia och Felicia valde att göra ett reportage om Rickard Lindqvist's utställning om covers. Han gör som människor gör med musik, fast han gör covers på kläder istället. De va rätt kul.

Hemresan var lite sämre. Tåget var först försenat från 17.07 till 18.20 men sedan ändrades det till 17.50 och tåget blev ersatt av buss. Vi kom iväg 18.20. Det var drygt, men bussresan gick ändå hyfsat smidigt. Den tog drygt tre timmar så jag var hemma ungefär halv tio.

Nu har jag webbdesign och ska ta och jobba lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0