Helgen

Denna helgen har varit riktigt bra tycker jag. Fredagen bestod av mys hos Felicia med henne, Emma, Sofia och Malin. Vi sov alla där och på lördagen började vi ganska tidigt att göra oss iordning. Vid ungefär sex åkte jag, Felicia å Emma med tåget till Arvika och när vi kom fram mötte vi upp Sofia som hade åkt tidigare. Det blev förfest och vid nio gick vi till Ritz. Mycket folk var det och det blev bara mer och mer. Klockan 11 blev det konsert. Emmas kille Oscar och hans band Hotwood bjöd på bra musik! Vid 1 tog allting slut och jag åkte till Charlottenberg och sov :)

Igår åkte jag med tåget klockan fyra till Arvika och gick till Emma som hade sovit på skolan med Oscar. Var där en stund innan vi tog tåget hem vid sex. Väl framme i kd handlade vi mat och gott och åkte sedan hem till mig och kollade på Wallander och åt :)

Nu slutar jag snart skolan! / Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0