Dagen

Det har varit en bra dag idag. Den började som sagt med "frukost" tillsammans Kenny på Mcdonalds. En munk och en milkshake, haha! Onyttiga Ida kom fram där.

Tog sedan bussen till Hagfors, den resan gick snabbt då jag tittade klart på Bröllopsfotografen som jag kikade lite på igår innan jag somnade. Pappa hämtade upp mig och vi åkte hem. Satt här en stund, åt mat osv och sen kom Emmö hit :) Trevligt att se henne för det var längesen! Vi hade n pratstund ett tag och sen tittade vi på Luftslottet som sprängdes. Den var sådär. Väldigt förvirrande kom vi överens om, och det hände inte så jättemycket. Så enligt mig var den sämst av de tre filmerna.

Nu sitter jag nere vid pappa i soffan. Gör inte så mycket, blir väl sängen snart kanske.

Jag och Emma på avslutningsmiddan i nian!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var kul att träffa dig min vän :)

2010-03-01 @ 14:53:54
URL: http://emmaostlund.blogg.se/
Postat av: Ida

Svar: Detsamma du! :)

2010-03-01 @ 19:51:22
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0