Vardag

Så skönt att vara klar med sommarjobbet nu, nu väntas knappt två veckor kvar tills jag åker utomlands med Jonas och hans familj. Ska bli så underbart skönt, vi ska åka till ett ställe som ligger 7 km utanför Ayia Napa :) Efter det börjar skolan igen.. Ska bli kul att träffa alla som vanligt och sen är det ju också sista året nu!

Igår fick jag träffa Louise som jag inte sett på länge, vi hade en heldag på stan. Shoppade lite och åt ute. Eller shoppade å shoppade, mest fönstershoppade kan man väl säga ;) Sen följde hon med hit och sov över.

Idag ska vi bege oss ut till Mariebergsskogen
och spela minigolf tillsammans med Jonas :) Sen ska jag antagligen åka med till Grums och sova hos Louise inatt!

Någon hade kommenterat å frågat hur jag fixade mitt hår på midsommar. Jag hade det lockat, och lockarna gör jag genom att sätta locktången vid hårroten på en slinga och sedan linda håret runt. Alltså tvärtom vad man brukar göra när man fäster tången i topparna och rullar inåt. Tipset hittade jag hos allas vår Kenza ;) Hon har ett inlägg någonstans där hon visar hur hon gör. Superfint!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0