Sista dagarna in sweeeden

Ja, som rubriken lyder, de sista dagarna hemma i Sverige börjar lida mot sitt slut. Jag åkte hem till Hagfors igår morse och åkte tillbaks idag, med mig hade jag Emma Öst och hon ligger nu här i min lägenhet.

Imorgon ska vi + Louise, Sofia och Sofias kompis gå på Lars Winnerbäck här i Karlstad. Ska bli så kul, var några år sen jag såg honom nu! Kul att få höra hans nya album live också.

På lördag morgon åker jag och Jonas och hans familj mot norge för att ta flyget till Cypern! Underbart som fasen ska de bli! Åh va ja längtar. För er som inte vet så har de en kompis som har ett hus där nere, ca 7 km utanför Ayia Napa. Det huset ska vi hyra och bo i en vecka :-)

Tänkte ju lägga in nån bild från kräftskivan i helgen. Kan ju berätta att det kanske blev något vinglas för mycket, men ja, kul var det iaf :-) Kräftskivan ägde rum hos Jonas kusiner!

Tyvärr blev ju kanske inte bilderna av högsta kvalité, ingen verkar vilja va stilla ;-) Men ett kort lyckades vi ju rätt bra med iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0