Bortom allt

Även om allt detta tagiska har hänt så måste man försöka fortsätta leva. Bästa sättet är att komma iväg lite och få något annat att tänka på. Det fixade jag ganska bra. I lördags åkte jag med mamma upp till henne och har spenderat tre hela dagar där uppe. Vi var ute och fiskade två dagar och på tisdagen hade jag och mamma bokat en fjällridning halva dan.
Klockan tolv bar det iväg med en tjej som jobbade där. Vi red upp på fjället och mötte upp ett litet gäng som hade varit ute på tredagars-tur och red runt ett tag där uppe innan vi red ner igen. Halv 5 satt vi i bilen igen, det kändes i min bak dagen efter kan jag säga. Men det var verkligenhur underbart som helst att få sitta på hästryggen igen. 1 och ½ år sedan sist!


Min fina häst Mazon!

Mammas häst Sirocco!

Här hade vi mötte upp det andra gänget och hade en liten fikapaus uppe på fjället.

Underbar utsikt, syns väldigt dåligt på bilden. Men här stod vi uppe på en topp och tittade ut!

Alla hästarna var nordsvenskar förutom mammas häst som var ett varmblod :)


Här är fiskarna vi fick en av dagarna. Två av abborrarna fick jag. Stora var dom, de två största var på 7 hg. Påvägen hem trollade Markus på vägen och fick då upp en röding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0