-

Igår följde jag med Jonas och tränade och idag när han började jobba vid elva släppte han av mig vid gymmet så jag tränade idag också! Duktig jag känner mig. Tänkte göra det imorn också.

Ligger nu och tittar på Desperate Housewives.
Har pysslat med lite allt möjligt idag. Handlat och städat och har faktiskt rensat min klädgarderob. Det behövdes verkligen. Slängde en kasse kläder och en kasse ska ja ta med till Hagfors. Ändå är garderoben lika full, haha.

I tisdags beställde jag föresten färglinser!
Har tänkte göra det länge men det har aldrig blivit av. Men när Louise satt och beställde löshår kom jag på det och tog tag i saken. Fick dom igår och förut provade ja dem. Bruna linser var det och jag tror att det tog nästan en halvtimme innan ja fick i dom, jävlar va ja kämpade! Haha. Men nu är de i och de va riktigt kul när man såg skillnaden. :-)

Nu ska jag klä på mig,
Jonas hämtar mig vid halv 8 :-)

Imorn är det en vecka kvar
tills vi åker utomlands! :-)

Kommentarer
Postat av: bitte



Hej har en tävling på min blogg där du kan vinna en skinnjacka från Kenza



http://bittestest.blogg.se/2010/august/tavling.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0