Torsdag

Har suttit i datasalen i över en timme nu tillsammans med Sofia. Väntar på att engelskan ska börja.

Jag kom till skolan precis efter tolv, innan det var jag ju som sagt och slingade mig. Blev väldigt nöjd :) Så det var bra. Vet dock inte om ja ska göra en slingning till eller om jag ska låta det vara nu, det kommer ju att blekas under sommaren också.

De andra tjejerna har dragit, vi fick jobba hemma med det vi är efter med, men jag måste göra muntligt nationellt prov i engelska nu, det är därför jag sitter kvar. Efter skolan ska jag hem och tvätta, blää. Tråkigt.

Bild som jag tog igår till ett reportage jag skrivit i skolan. Fina vänner jag har som ställer upp och hjälper mig!


Kommentarer
Postat av: mmautildah

Fin blogg :)

2010-04-23 @ 13:06:17
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0