Torsdag

Snart helg, vilket jag gillar enormt mycket :) Ser fram emot imorgon och hoppas att valborg kommer bli riktigt kul iår. Vi får se vad som händer :)

Idag gick praktiken fort tyckte jag :) Vi fortsatte med vårt inslag och på lunchen gick vi iväg och solade en kortis. Efter praktiken har jag städat undan och packat inför imorn och nu har jag precis kommit hem från ett pass afrikans dans. Så jobbigt men riktigt kul träningssätt :) Ny koreografi vare idag också så de va rätt svårt också!

Imorn åker jag till Hagfors, Sofia följer med mig också :D Sen spenderar vi kvällen där tillsammans med bra folk!

Nu ska jag käka äggsmörgås och te och varva ner lite, se ett Grey's Anatomy avsnitt kanske då ja har börjat om att kolla på den serien från säsong 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0