Resa vidare

Jag är ganska nyvaken nu. Börjar bli lite hunrig så jag ska strax gå ner och käka frukost! Senare ska jag ta och packa mina grejer och fixa mat innan vi sen drar iväg upp till mamma och Markus! Hoppas på att vädret är fint så att vi kan få en riktigt vacker skiddag på mitt favoritställe Hammra, Tännäs, Funäsdalen. Vet inte riktigt vad som är rätt namn, men jag säger Funäsdalen. Det finns ett nytt område där också, helt nytt, fårse om vi ska prova de. Men ja, kan inte säga annat än att jag ÄLSKAR att vara där. Så himla vackert.

Är man på toppen
av det långe berget så kan du, om du tittar åt ena hållet, se hus och träd och en hel civilisation, men tittar du åt andra hållet så är det HELT vitt. Bara vitt, så långt du kan se. Det är häftigt tycker jag :)

Här är lite bilder från Funäsdalen när jag och Andreas var där med min familj för två år sedan :)

Här nere tittar man mot träden och civilisationen.

Och här är allting vitt!

Här står ja å tittar ut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0