Onsdag

Gjorde muntligt nationellt prov i svenska idag, det gick ut på att hålla ett tal om relationer :) Vi skulle också välja två bilder från ett häfte att koppla ihop med talet. Fick VG på det så de va helt okej med tanke på att ja endast läste igenom mitt tal en gång igår innan.

Efter skolan gick jag direkt till Felicia
och vi köpte mat och lagade tacos :) Satt och käkade och pratade rätt länge, va riktigt mysigt :) Försökte oss på att dricka ett glas rosévin, men usch va de inte var gott. Så de hällde vi ut. Tittade också lite på hockeyn innan ja tog bussen hem halv 10.

Nu ligger ja i sängen och ska snart sova.
Imorn ska jag bege mig till Nobelskolan och bli slingad i håret av Elina som behövde en modell :) Perfekt för mig som ändå vill slinga mig. Klockan nio ska jag vara där och skolan ligger väldigt nära här så lite längre sovmorgon får jag än vanligt!

Smakade också dessa chipsen, men de var tyvärr inte så goda :( Besviken, trodde de skulle smaka jättegott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0