Ojoj

Nu har jag allt varit upptagen mina vänner. Inte skrivit ett inlägg på nästan en vecka. Men som sagt, jag har anledning. Vi har firat påsken under hela helgen och jag har åkt fram och tillbaka mellan hagfors och karlstad. Det har varit riktigt lyckat alla dagar! :) Tack för dom allihop.

Nu ligger jag i sängen i Karlstad.
Ska åka hem till hagfors idag eller imorgon. Måste fixa skjuts hem för jag kommer ha mycket packning med mig. Ska till mamma på onsdag så jag ska ha med mig skidorna + mycket andra grejer :) Fårse om jag lyckas fixa skjuts idag.

Nåväl, nu har jag uppdaterat er lite, nu ska jag försöka vakna till lite och se vad som händer idag :) Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0