No time

Inte haft tid att skriva nu heller på ett tag. Har varit hos mamma i fyra dagar. Haft en av de bästa skiddagarna någonsin i Funäsdalen (Hammra). Jävlar va skönt de var :) Soligt och vackert men underlaget höll en jättebra standard ändå. OMG säger ja bara, mer såna dagar tack.

Åkte hem i söndags och då tog jag en promme med min kära Lisa :) Runt hela Hagfors tills vi ville dricka. Då gick vi upp till Fredrik och Erik och satt me dom som grillade :) Skönt med vårkänslor.

Igår gick jag upp 6 och åkte till Karlstad där jag opererade bort halsmandlarna. Skulle fasta från midnatt dagen innan och jag opererades inte förens vid 3. Snacka om att jag va svag. Och ja kunde inte direkt äta efter operationen heller. Sov över på sjukhuset inatt och blev utskriven vid 9 imorse ungefär.

Nu befinner jag mig i Hagfors. Har bara legat inne hela dagen och kommer nog göra de minst 2 dagar till. Eller om det är fint väder kan ja väl sitta ute här men ska inte springa omkring iaf ;) Bara vila.

Hoppas att detta går bra så jag kan äta lite mer imorrn, har bara ätit lite mos och nyponsoppa sen i förrgår. Sen hopaps ja också att jag är tillräckligt frisk för att hjälpa till på Idol på iaf måndag, kanske söndag också men det kan vara för tidigt. Vi får se :)

Kan ta ett tag innan de kommer uppdatering igen, vi får se! Ha de bra så länge iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0