Nationellt

Började skolan halv 10 idag, självklart glömde ja bort det och var påväg ut till bussen vid 8 som vanligt när ja får sms av Siri. Kommer på att vi slutade senare så fick gå in igen och vänta en timme, så typiskt mig!

Vi hade nationellt prov i Svenska B och det gick väl sådär :) blev klart efter en timme typ så behövde inte sitta där de fem timmar som man gick på sig, haha. Efter skolan åkte jag, Sofia, Siri och Evelina in till stan och kollade runt lite. Ja och Sofia hittade en skjorta/blus på h&m och ja köpte den och Sofia la undan den. 99:- kronor bara och precis en sån jag letat efter :)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer än, men det återstår att se. Ha en bra fredag!

Lite sådär halvt genomskinlig. Blir nog skitsnygg till sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0