Hagfors

Jag tog mig hem till Hagfors igår. Min snälla pappa kom och hämtade mig :) mycket packning var det så det var tur att han kom!

Direkt vi kom till Hagfors
åkte jag till Milano med Josse, Jossi och Emma :) Vi tog en vanligt Milano-kväll som vi brukar. Satt där i typ två timmar och bara tjöta. Sen åkte vi hem till Josse en sväng å titta på tv.

Idag ska jag umgås med Emma Ö :) Va längesen så det ska bli kul. Vet inte vad vi ska hitta på men!

Nu först väntar ett Desperate Housewives avsnitt, sen frukost och sen göra mig iordning! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna på UNICEF

Hej!



Nu har vi på UNICEF dragit igång kampanjen för varenda unge! Då vi uppmärksammar den kamp vi för dygnet runt – kampen för barnen. För att skydda barn mot våld, övergrepp och exploatering. För att ge dem trygghet, utbildning och mat för dagen. Och för att befria barn från ett liv som soldat, gatubarn eller prostituerad.



Hjälp oss att sprida budskapet genom att publicera kampanjbannern eller bloggtext, de hittar du här:



http://www.unicef.se/ad/10DDC0/?target=/for-varenda-unge/engagera-dig/sprid-budskapet



Din insats gör skillnad för barnen!

2010-04-06 @ 16:13:20
URL: http://www.unicef.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0