Döööör

Vafan, träningsvärken är värre idag. Klagat på de hela dagen. Har inte kunnat sträcka ut mina armar rakt, fått haft dom lite böjda hela dagen, träningsvärk i biceps. GÖTTMOS. Efter spinningen försvann den lite dock, men nu har jag fått träningsvärk som fan i triceps istället så nu kan ja inte böja ihop armarna, har jättesvårt att hålla i telefonen när ja pratar typ :D haha, och klia mig i huvudet är inget ja gör i första taget.

Träning imorn också, då blir det afrikansk dans. Ja kommer vara så död på fredag.... Ser ni nån som går helt ihopsjunken för att hon inte kan sträcka ut någon muskel i kroppen så kan de va ja.

När jag kom hem gjorde jag pastasallad me fetaost och körde på baugette med ost till :D Gott vare! Blir att ha som matlåda imorn också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0