Dåligt humör

Efter praktiken idag så har jag varit på ett riktigt kasst humör, ett deppigt humör. Alla är väl så antar jag? Annars är jag mongo för jag har dagar då jag tycker så synd om mig själv. Jag är inte missnöjd med mitt liv, jag har underbar familj och underbara vänner, men såna här dagar så finns bara det negativa i mina tankar. Vet ni vad som hjälper?
Lasse såklart. Underbara man. Han kan verkligen pigga upp, och ibland kan han också få en på ett liksom bra deppigt humör, att man är deppig, men det är skönt för när han sjunger så känner mig sig inte så ensam. Kärlek till han iaf, jag måste börja lyssna på honom mer, har sett honom live två gånger men vissa perioder lyssnar jag inte alls på han. Ändring på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0