BRA DAG

Denna dagen har varit riktigt bra. Började med att jag åkte in och mötte upp Josse. Vi fikade på Waynes en stund och jag köpte även klockan. Riktigt nöjd, betalade 70 kr extra för att få 2 års garanti, tror nog att det var värt det faktiskt. Haha. Sen åkte vi hit en sväng och sen in till stan igen. Felicia var då med också :) Sen lämnade Josse mig för Saga och jag gick då istället med Felicia.

Vi gick till en thairestaurang
och käkade mat. Riktigt gott vare :) Satt där och pratade en massa innan vi senare åkte hem till var och en.

Nu sitter jag i lägenheten, nyss smörjt in mig med b.u.s som ja skulle ha köpt idag men istället fick av Felicia för att hon inte använde den. Lyssnar och på musik och bara mår gott :) Imorrn ska jag upp tidigt för att jobba på Idol igen, kul!

Här är min vackra klocka, blir snygg till sommaren när man är brun och fin!
Kostade bara 300:- plus garanti (om man vill) på 70:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0