Beställt

Ännu en dag hemma med ont i halsen. Fick mer ont igårkväll, vet inte varför men jag hoppas att de snart kommer gå åt rätt håll och bli bättre. Jag har fixat filmen Marley och jag som jag strax ska titta på :) Vet inte om ja kanske ska gå ner och lägga mig i badet och se den, vore skönt!

Vaknade vid tolv och sen dess har ja legat och tittat runt på massa kläder på internet. Har också beställt lite, ovanligt gjort av mig. Men de behövdes :) Beställde bl.a. bikini från hm (färgen ja ville ha va slut :((( ) och ett par skor från nelly. Sen också nåra smycken och en klänning.

Skorna från Nelly. Kostade bara 150:- :O Riktigt bra köp tycker jag ;)

 

Bikinin och klänningen från hm :) Bikinin gick på 100 :- bara och klänningen kostade 49:- Så jag har handlat på rea kan man verkligen säga :) Skönt.

 

Nyfiken på hur den randiga klänningen kommer att se ut. Tyckte om färgerna men är lite småskeptisk ändå på om den verkligen är snygg. Men vafan, 50:- kan ja lägga ut på den, så ful är den nog inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0