Beautiful



Denna låt har spelats flitigt idag.
Älskar introt :) Och Eminem är ju inte dålig han heller. Och jäävla snygg är han också, dööör.

Underbart väder blev det. Låg ute i solen en bra stund förut innan jag kände att det brände alldeles för mycket så då sa jag till pappa att ja ville ha mjukglass. Vi tog då bilen till kaffestugan och köpte det :) Årets första och jag kan säga att mina vårkänslor verkligen har kommit fram nu, underbart!

Nu får vi se vad som händer, film ikväll kanske :) Mår iaf väldigt bra nu måste jag säga, vågar dock inte äta riktig mat än ifall de skulle riva upp något, men kan dricka normalt iaf och åt mer mos förut, och såklart mjukglass :) Hehe. Nudlar kanske vore något?

Ha en bra kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0