Bättre

I förrgår när jag hade legat i badet en stund, så klev jag upp och hällde i lite yoghurt i en skål för att få i mig nåt. Stod sen och skulle fylla ett vattenglas och så ropade pappa på mig. Då blev ja illamående och yr och när ja gick in i vardagsrummet blev allting nästan helt svart. Så ja fick sitta ner en stund. Höll alltså på att svimma eller något. Då blev ja lite rädd för vid det lagt så kände jag inte om jag var hungrig eller inte, min kropp hade liksom vant sig. Så jag låg inne hela dagen.

Igår kunde jag äntligen börja äta lite. Åt en pannkaka, lite kyckling och potatissallas och även lite äppelpaj. Bra de! Och nu har jag ätit nudlar, helt som vanligt faktiskt. Tänkte inte på att ja hade "ont" i halsen. Så det känns bra. Dock går jag ju fortfarande på starka värktabletter så det är ju inte helt bra än. Kan ju säga att maten smakar inte alls gott, måste vara p.g.a. tabletterna det. Smakar typ ingenting.

Jaja, ska åka till Karlstad vid fyra nu :)
För imorrn ska jag vara med och hjälpa till på Idol audition i Karlstad. Ska bli kul, vet inte vad vi ska få hjälpa till med än men det blir kul bara att få vara där :)

Så nu ska jag passa på
att slappa lite till innan jag måste upp och packa. Ha en bra dag!

Bild från skärtorsdan! Saknar mina brudar. Får äntligen se dom imorrn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0