Andra dagen

Andra dagen är avklarad och idag började allvaret lite mer. Det märks att vi är på en högre nivå för jävlar va svårt de kan vara att komma med bra ideér. Vi jobbar nu med ett inslag som antagligen skulle sändas, så nu äre ju verkligen viktigt att det blir bra. Medan ja och Louise sitter där som två frågetecken bara ramlar det ur ideér ur Kerrys mun. Snacka om att man känner sig efter.

Men med tanke på detta så hoppas jag att dessa fem veckor kommer att ge oss mycket, förhoppningsvis kommer vi att lära oss mycket och utvecklas även inom radio.

Igår tränade jag och Siri bodypump föresten,
och shit va jobbigt det var. Helt jävla seriöst så kunde jag nästan inte gå efteråt, inte när det gick neråt för då blev jag tvungen att hålla emot med benen och då vek dom sig. Pinsamt. Men jaja, skönt att komma igång igen och träningsverker idag är underbar (eller kanske inte). Idag struntade jag dock i träningen, blev för stressat, Siri är sjuk och jag behövde plugga lite. Men imorrn kör vi (eller iaf jag) igen! Box eller cykel blir det!

Sofia och Siri!


Kommentarer
Postat av: Feli

JAG ÄR PÅ! :-D glömm inte afron på torsdag heller :-D

2010-04-27 @ 21:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0