Walk right through

Idag har jag varit ganska glad faktiskt :) Livet är härligt ibland. Även om jag har storstädat och tvättat idag :) Bakade även snickers förut, så himla gott.
Kort dag i skolan också :) Så den var inte speciellt jobbig, och imorrn är de också kort dag, egen dag :) Har inte så mycket att jobba med, lite engelska bara vad jag vet nu :)

Planerna för denna vecka är att jag antagligen ska fika me Jack på onsdag och sen på torsdag ska jag åka till grums där jag ska klippa och slinga mig. Hur skööönt? Riktigt gött å fräscha till håret :) Ska lägga i nåra få ljusa slingor och nåra bruna :) Tänkte att jag skulle leta upp en bild på den färgen jag ville ha :)

Dessa skorna köpte jag föresten i helgen, så coola :D Love them :)

299:- från DinSko :)

 

/ Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0