Man ska inte klaga om man har ett val

Stör mig lite på en grej bara. Ibland blir man bara trött på vissa saker, haha. Ja tror nog att några förstår vad jag menar iallafall :)

Ny skoldag, och jag är inte så sugen på att plugga idag. Imorse snoozade jag. JAG! Jag snoozar aldrig. Men imorse var jag trött. Duschade inte heller utan gick runt i lägenheten och drack kaffe i över en timme, kollade på The voice och klädde på mig/sminkade mig oerhört långsamt.

Sitter nu med Emma uppe i datasalen, har fått en uppgift i Kultur- och Idehistoria där vi ska välja ett konstverk och sedan skriva och jämföra/analysera och massa skit. Dryygt. Ska försöka börja iallafall.

Efter detta har vi idrott där jag inte har en aning om vad vi ska göra, blir spännande. Haha!

Ha en bra dag! / Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0