Längesen

Har glömt bort att skriva i bloggen faktiskt :) Ajaj! Men har haft mycket att göra under veckan också. Fullt nästan varje dag :)

Måndag följde Sofy med hem och sov här :)
Tisdag åkte vi iväg till Humletorp med alla MKK:are.
Onsdag var vi fortfarande där, spelade in film båda dagarna :) Riktigt kul. Kom hem vid sex och då kom Anton och hälsade på mig en sväng :)
Torsdag var jag ej pigg. Kändes som jag hade feber och frossa så ja var hemma från skolan.
Fredag var ja pigg igen och gick till skolan, Sofy följde med hem :) Vi åkte till Markus på kvällen och jag somnade nästan där :) Haha. Men tog oss hem hit tillslut.
Igår var det lite stressigt. Drog in till stan och shoppade lite saker, sprang även in i Josse :D Trevligt. Köpte ett par skor för mycket! Men ja kunde inte låta bli att köpa dom :) På kvällen blev det fest med bl.a. Jack :) Kul!

Idag äre slappdag :D Ligger och kollar på Top model nu på trean :) Ska väl ta mig en smörgås snart och sen städa undan lite innan jag lägger mig för kvällen :)

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0