Kväll


Jag överlevde dagen med nöp och näppe. Trött som sagt men det gick :) Efter skolan kom pappa och hämtade upp mig, vi drog ut på lite ärenden som han skulle göra plus att han köpte mat åt lilla mig ;)

Senare drog vi hem till mig på Rud och lämnade lite grejer och bara va här ett tag innan han åkte hem vid sex. Jag gick och pantade lite(mycket!) burkar å flaskor och sen handlade jag :)

Nu har jag precis blivit klar med städningen. Idag fick jag äntligen en dammsugare! Har inte haft det förut så jag har bara skurat så fort de blivit dammigt. Och skura bort damm, det är INTE lätt. Men som sagt, nu fick jag iaf dammsuga :) Har nyss ätit två smörgåsar och sitter fortfarande och sörplar på blåbärsté :)

Ska bara sitta i sängen denna kvällen och ikväll blir det en tidig kväll! / Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0