JAG ÄR TRÖTTER

Är sjukt sliten känner jag, vill bara lägga mig i sängen och sova nu. Idag vill jag inte bo själv, idag vill jag ha en mamma som städar, lagar mat och passar upp på mig. Men nu är inte fallet så. Därför ska jag mycket snart (innan jag blir FÖR trött) pallra mig upp och skriva en inköpslista sen ner å handla, efter de måste jag städa (åker till Hagfors imorrn och städar jag inte innan kommer de va alldeles för dammigt sen) och sen måste jag laga nåt att äta också. TRÖTT

Något som gör min dag lite bättre är iallafall att jag och Louise gick till tågstationen förut och köpte biljetter till Skåne :) Ska alltså ta med mig Louise och åka ner under höstlovet för att hälsa på Andreas och Mike :D Ska bli så kul :) Pricken över i:et (eller ringen över å:et ;) ) är att biljetterna endast kostade 190 spänn tur och retur :O Helt sjukt egentligen. Men jag säger inte nej :)

Nu ska jag handla och ha mig. Ha en bra dag :) / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0