Där jag trivs bäst

Igår kom Emma till mig :) Kul att se tjejen igen, var längesen! Vi satt och tjöta litegrann hemma hos mig innan vi drog in till Hagfors för att käka pizza :) De va riktigt gott. Efter det gick vi till Frank där även Jocke och Sara var :) Kollade på tv en stund och sen drog Sara hem. Kollade lite till och sen drog också Emma och Jocke. Ja å Andreas kollade lite på Forrest Gump och nåra andra filmer som gick innan han sen skjutsade hem mig :) Kul att träffa den filuren också.

Idag har jag inte gjort mycket, hälsat på faster en sväng, fick med stora röda handdukar av henne som ska passa in i mitt badrum :) Tog bussen till Karlstad vid halv 4 och nu ligger jag i sängen och kikar på "En shopaholics bekännelser" :) Bra film. Rolig!

Imorrn äre skolan och efter skolan tror jag att Sofia följer med och sover hos mig :) Kul. På Tisdag drar alla MKK:are till Humletorp och spelar in en film :) Sover över där och kommer hem på onsdag. Jag ska vara med i filmen !! Läskigt. Haha :)

Ha en bra kväll / Ida ♥

Kommentarer
Postat av: Emmis

kul att träffa dig med tjejen :)

2009-09-06 @ 21:06:27
Postat av: TereseErica

Kikar in =)

Hoppas allt är bra med dig!



Vilken är din favoritårstid?

Kramar /TereseErica

2009-09-09 @ 20:22:41
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: D E L L A

Ha en bra helg :D!

2009-09-12 @ 10:12:57
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0