Tandis

Sitter nu i skolan. Har slutat för dagen men väntar på att tiden ska gå. Ska nämligen till tandläkaren vid tre. Usch å fy. Tandställning är det som gäller idag, dock bara i nedre käken men hjälper inte så mycket ändå. Efter tandläkaren hoppas jag att Felicia har kommit till stan så jag kan få i mig lite käk så fort som möjligt innan det blir OMÖJLIGT att äta. Usch :( Kommer få leva på yogurth. Mysigt (Y)

Som sagt, Felicia ska in till stan och hon ska också sova över hos mig :) De gillar jag. Och imorrn ska jag följa med Louise hem efter skolan :)

Ha en bra dag / Ida

Kommentarer
Postat av: Emmis

HAHA, fan vad kul för dig ida ;D

2009-10-12 @ 14:51:15
URL: http://emmaostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0